facebookinstagramlinkedin
Wspieramy Ukrainę
Wspieramy Ukrainę
facebookinstagramlinkedin

Wdrożenie w firmie IVIA S.A. Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnie z normą ISO 9001 i 27001

CERT

Z radością informujemy, że nasza spółka w sierpniu 2018r. otrzymała certyfikat wdrożenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania według norm PN-EN ISO 9001:2015 oraz PN-EN ISO 27001:2014.

Chcąc coraz bardziej podnosić jakość naszych usług oraz chronić informacje i powierzone nam dane, a także dbając o komfort i interes klienta poprzez terminowość i eliminowanie błędów, mamy nadzieję, iż właśnie dzięki temu wdrożeniu osiągniemy zamierzony efekt.

Traktując naszych obecnych jak i przyszłych klientów jak i zespół pracowników z szacunkiem, staramy się, aby nasze działanie były zgodne z przepisami prawa, co potwierdzone zostanie stosownymi certyfikatami.

Dzięki Zintegrowanemu Systemowi Jakości ISO zarówno nasi obecni jak i przyszli partnerzy biznesowi uzyskają satysfakcję z obsługi, jakości produktu oraz wyeliminowanie ryzyka związanego z nieuprawnionym użyciem danych. Pracownicy natomiast odczują uporządkowanie sposobu zarządzania, jasne reguły wytyczone procedurami oraz bezpieczeństwo techniczne i organizacyjne.

Poniżej główne korzyści z wdrożenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania według norm PN-EN ISO 9001:2015 oraz PN-EN ISO 27001:2014 w IVIA:

Korzyści zewnętrzne:
– poprawa wizerunku IVIA poprzez zagwarantowanie wprowadzenia bezpieczeństwa przepływu i zachowania informacji,
– zwiększenie wiarygodności IVIA na rynku rodzimym jak i na rynkach zagranicznych,
– poprawa komunikacji pomiędzy naszymi klientami a IVIA,
– zwiększenie konkurencyjności IVIA na rynku,
– zwiększenie ochrony informacji i powierzonych danych do IVIA,
– ułatwienie kontaktu z otoczeniem IVIA: z bankami, instytucjami państwowymi, konkurencją, kooperantami na rynku rodzimym jak i na rynkach zagranicznych.

Korzyści wewnętrzne:
– zwiększenie zaangażowania pracowników IVIA w wykonywanie powierzonych obowiązków na wszystkich szczeblach firmy,
– usystematyzowanie podstawowych obszarów działalności IVIA, przede wszystkim takich jak sprzedaż, produkcja, planowanie,
– usprawnienie systemu decyzyjnego oraz przepływu informacji w IVIA,
– obniżenie kosztów działalności poprzez sprawne zarządzanie procesami w IVIA,
– zwiększenie wydajności pracy w IVIA,
– ustanowienie jasnych i przejrzystych uprawnień i obowiązków komórek organizacyjnych w IVIA,
– identyfikacja zagrożeń i ich skutków, możliwość zarządzania ryzykiem w IVIA,
– identyfikacja potrzeb poszczególnych komórek organizacyjnych w IVIA,
– zwiększenie skuteczności realizacji celów IVII,
– zmotywowanie do doskonalenia funkcjonowania organizacji w IVIA,
– kształtowanie kultury jakości oraz skutecznej komunikacji wewnętrznej w IVIA

Zapraszamy na nasze social media

Facebook

Instagram

Linkedin

Zobacz inne wpisy

IVIA at the Polish Construction Congress

We are pleased to have once again taken part in the Tunnel Forum.

Odwied...

Our bridge engineering team from IVIA Sp. z o.o. joined a technical field trip organized as part of the Silesian Bridge School – at the invitation of INTERCOR – to see up close...

Pozyty...

We are pleased to announce the successful completion of the load test of the ES-2/3 viaduct on the S19 expressway, on the Miejsce Piastowe – Dukla section.